Monday 7 April 2008

Tragisk melding til alle lesere

Jeg har utrolig dårlige nyheter på lager, men det er, som alltid, gode nyheter også.

Jeg føler meg herved tvunget til å ha en god forklaring på hvorfor jeg har posta så unødvendig mange innlegg i dag. Jeg skal reise bort i morra tili, og kommer ikke hjem før på fredags ettermiddag, så jeg vil bare at du skal ha med deg noe inn i denne lange ventetiden fra meg:

"Den som venter på noe godt, venter ikke forjeves"

Den gode nyheten er da, i tillegg til at jeg faktisk ikke skal være borte i mer enn 5 dager, at det kan hende det er data der jeg skal oppholde meg nesten hele neste uke, så det er en liten mulighet for at det kanskje kommer et lite innlegg eller to i løpet av den tragisk lange perioden.

Dere lurer sikkert på hvorfor jeg skal bort, men for de av dere som ikke er av den nysgjerrige typen (som da mest sannsynlig ikke leser dette i det heletatt) kan slippe å lese videre. Jeg skal nemlig på skoletur (med hele skolen og ingen andre)(bortsett fra lærerne, men de er jo en del av skolen de også) til Hemsedal og stå på snowboard. Snowboard, eller snøbrett som det heter på det gode gamle norske språk, er en sport (ekstremsport faktisk, selv om jeg ikke er så alt for ekstrem av meg. Enda!) som jeg ikke har utøvd på to alt for lange år grunnet dårlig prioriteringer fra min side, i tillegg til at jeg er dumsnill nok til å si at jeg alltid kan jobbe, så jeg skal da benytte neste uke på å utøve denne snart, fra min side, glemte sporten (to år er jo faktisk en stund, så skal bli spennende å se hvordan ferdighetene er).

Jeg skal prøve så godt jeg kan å finne en datamaskin så jeg kan få kasta et innlegg eller to ut før jeg er hjemme igjen til helga, men hvis jeg ikke gjør det, så kan dere gjøre som meg. Forvent at jeg kommer med et, unskyld uttrykket, jævlig bra innlegg som kommer til å gi hele internettet bakoversveis. Jeg skal iallefall gjøre så godt jeg kan. Men skjekk innom en gang iblandt i løpet av uka alikkavæl, for man veit aldri hva jeg kan få til.

No comments:

Post a Comment