Wednesday 16 April 2008

Bart

Når jeg var i Hemsedal forrige uke, så skada jeg meg litt (det eksisterer faktisk et veldig detaljert sammendrag av denne hendelsen lengre ned på denne sia), og fikk et lite kutt i leppa. Dette kuttet har jeg da altå klart å rive opp igjen, ikke veldig mye, men mer enn nok. Dette har jeg da klart å gjøre ved å smile. Jeg må bli en mer grinete person, for dette er jo et godt bevis for at smiling ikke er bra for deg som har kutta opp overleppa.

Det jeg da egentlig skulle fra til, var da at jeg her om dagen fikk høre den knusende nyheten. Jeg har ikke lengre mulighet til å bli brannmann. For å være brannmann må man ha bart, sa personen som ga meg denne livsødeleggende nyheten. Han sa, kuttet du har på leppa har jo delt din framtidige bart, så nå lider vi av samme horrible sjebne.

Det viste seg nemlig at denne personen også hadde et kutt på leppa. Han fikk dette kuttet som rimelig ung, så han skjønte med en gang at det bare var å legge fra seg den store drømmen om å bli brannmann med en gang.
Hva skal jeg gjøre nå?

Hva skal du bli når du blir stor?

2 comments:

  1. hehe, er ikke bare bare vettu:p

    ReplyDelete
  2. du kan bli min personlige slave ;) trenger en sånne en :)

    ReplyDelete