Sunday 6 April 2008

Påkledning

Nå for tia har jeg litt vanskelig med å finne temaer å skrive om som jeg kan skrive no særlig om, så omproviserer litt, så det er grunnen til at det ikke er no særlig bra, det er litt for lite gjennomtenkt.

 

Jeg har aldri skjønt meg på det med at farger på klær må matche hverandre. Hvorfor ikke bare ta det som ligger øverst? Det er jo så sinnsykt mye lettere!?!

 

En bekjent kom en gang for lenge sia med en kommentar jeg ikke klarer å glemme, som sammenligner min klesstil med min brors klesstil, som er litt mer sossete enn min.

 

"Hvorfor i hælvette er broren din så jævla soss når du er så forbanna søppel?"

 

Det er egentlig et ganske godt spørsmål, for hvordan kan noen som vokser opp under samme tak ha stiler som er helt motsetninger av hverandre? Ja, jeg veit at venner har mye å si, men, hvis man går tilbake til min bror og meg, så er det ikke bare klesstilen som er forskjellig. I tillegg til klesstil så kommer musikk, personlighet og så å si absolutt alt. Da lurer jeg på:

 

1. Hvorfor har folk så forskjellige klesstiler?

 

2. Hva slags klesstil har du?

No comments:

Post a Comment