Saturday 15 March 2008

Tattis

Å skaffe seg en "tattoo" er et stadig større ønske hos stadig flere folk, men ikke alle tør å markere seg for livet. Jeg skal skaffe meg en tattis, men den jeg har hatt lyst til å ta, men aldri fått tatt meg tid til å ta er det en jeg kjenner som allerede har på akkurat samma stedet som jeg har lyst på den, og en annen kammerat har tenkt på akkurat samma greia, ikke helt på samma stedet, men ikke langt ifra. Er det da man driter i det? Jeg er litt usikker, men jeg har også fått en annen idè, men jeg klarer ikke å tegne den selv, et problem mange møter på, men i motsetning til mange har jeg veldig lite lyst til å ta en en annen har, så jeg kommer aldri til å ta no tribalgreier, for det er det alt for mange som har. Noen som har non forslag? :P

No comments:

Post a Comment