Thursday 13 March 2008

No. 1

Da har nok desverre jeg også gitt meg ut på denne bloggegreia, ikke at jeg skjønner vitsen, men kjekt å ha noe å finne på når man kjeder seg og man er lei av Facebook!

For en gang for lenge, lenge sia (ca 2 år eller noe i den duren), satt Kristian (jeg) og de andre i klassen som gadd å møte opp før lønsj(som i min klasse faktisk var ganske få, egentlig ganske utrolig at jeg var der sjøl) og fikk en oppgave i enten norsk eller samfunnsskap eller noe i den duren. Dette prosjektet fikk vi to (fri)dager til å fikse, og oppgaven lød som følgende; Dere skal lage en musikkvideo. Vi bestemte oss da for å møte opp i kjærka ved meg, hvor jeg og resten av Znerk (bandet jeg da spilte i) pleide å øve i når vi følte for det (vi spilte selvfølgelig ikke i selve kjærka, men i bomberommet under), for å spille inn en musikkvideo til en slækk låt av Rammstein. Vi filma at vi "spilte" sangen, og no tilfeldige greier vi kom på i farta.

Selve videoen blei ikke den beste jeg har sett, men den var faktisk nok til en 6'er, selv om det var noen små gigantiske feil gjort av oss, som f.eks. så fant vi ut at trommemiming er veldig vanskelig for en person som nesten aldri har sett et tromme sett før, og iallefall ikke tatt i et, også var det selvfølgelig litt dårlig skuespill av oss alle, da er vel kanskje jeg et prakteksemplar, for når jeg blir slått ned og faller i bakken så har jeg det værste gliset på trynet!!



Hvis du går inn på last.fm kan du faktisk laste ned noen av Znerks største hiter! Helt gratis!

No comments:

Post a Comment