Monday 17 March 2008

Familiemiddag

Under middagen med familien i går begynte vi å diskutere hva som kom først av høna eller egget, og det var da min kjære søster og meg selv som blei mest akktive i denne diskusjonen. Når diskurering var på vei til å gå over i krangel brast jeg plutselig ut i latter, for jeg skjønte hva vi argumenterte mot hverandre med. For å gjøre en lang samtale kort så lød det slik:

Meg: Høna kom først, for hvis egget hadde kommi først, hvem skulle da ha værpa egget og fått det til å klekke?

Min søster: Feil, høna må jo ha kommi først!

 

En annen morsom ting som kom fram under denne middagen var noe en lærer av min søster (som er kjent for å være sinnsykt morsom) hadde fortalt. Han hadde nemlig funnet ut den beste måten å finne ut hvem som er mest glad i deg av bikja og kona di.

Først får du bikja di til å legge seg i bagasjerommet på bilen, så overtaler du kona di til å gjøre det samme. Du setter det på verandaen og slapper av med en kald pils eller ser på tv eller no sånt no i en times tid, for så å åpne bagasjelokket igjen. Hvem er da mest glad for å se deg?

No comments:

Post a Comment