Monday 17 March 2008

Kjært barn har mange navn og sånt

På jobben i dag kom jeg til å tenke på en ting, sjefen har faktisk lagd et eget kallenavn til meg, og da tenkte jeg at jeg skulle prøve å få samla alle mine kallenavn på et sted. Alle tinga jeg kommer til å føre opp nå er navn folk fortsatt bruker.

Navnene blir stilt opp i kronologisk rekkefølge etter når de kom til verden.

 

Navn: Hvem startet å bruke navnet: Når:
Kristian Mamma og pappa i underkant av 20 år sia
Grifftun Karlsen og Aanerud 7-8 år sia
Griffus Folk jeg hengte med 6 år sia
Kissi Sjefen Sommern 07
Kissa Oddy I løpet av skoleåret

 

 

En annen litt morsom ting som skjedde på jobb i dag (det skjedde vel egentlig ikke, jeg bare leste det) var når jeg satt og spiste. Jeg satt og leste i avisa, og da så jeg et litt artig utsagn;

Det har vært 3 store menn i verden, Jesus, Elvis og Alice Cooper. Jesus er den eneste som ikke har kommi på forsiden av Rolling Stones Magazine. (Det var ikke helt sånn det var, men jeg har bare tatt det etter hukommelsen)

 

Egentlig ikke sånn "Woah"-greie, men jeg syns det var litt artig fordet!

No comments:

Post a Comment